Reptile Forums - View Profile: Lord Monty

Go Back   Reptile Forums > Members List

Lord Monty Lord Monty is offline

Forum Citizen

Feedback Score

iTrader Profile Recent Ratings
Feedback Score:
Positive Feedback:
0
0%
Members who left positive:
Members who left negative:
0
0
Total positive feedback: 0
View Complete Feedbacks for Lord Monty
  Past
Month
Past
6 Months
Past
12 Months
 Positive 0 0 0
 Neutral 0 0 0
 Negative 0 0 0

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 11 to 20 of 33
  1. janeseymour@hotmail.co.uk
    01-03-2011 08:21 PM - permalink
    [email protected]
    No sorry.. its jane!! think you got the wrong lass lol
  2. April Taylor
    01-03-2011 09:05 AM - permalink
    April Taylor
  3. April Taylor
    28-02-2011 07:36 PM - permalink
    April Taylor
    Lol, cheers. I ended up with a vianetta. felt so 80's!
  4. coolcroc
    26-02-2011 04:24 PM - permalink
    coolcroc
    Hi Bud,
    We are based near Blackpool, the shop is an online shop but you can collect if you wish.

    Neil
    07989473854
  5. sophonkeys
    23-02-2011 09:34 PM - permalink
    sophonkeys
    erm no, could you send me one please? I've got to go now, have you got facebook? If so search my full name Sophie Cole and its a pic of me playing a piano lol, speak soon
  6. sophonkeys
    23-02-2011 09:31 PM - permalink
    sophonkeys
    Aha thanks, n ok i may pop in one of the days but i live in wolverhampton so would take me bout an hour to get to you, n nice to meet you
  7. sophonkeys
    23-02-2011 09:26 PM - permalink
    sophonkeys
    Sophie, i've got a lil section about me on my profile
  8. sophonkeys
    23-02-2011 09:22 PM - permalink
    sophonkeys
    Hey no, i just thought i'd add you to keep an update on your posts about your reptile shop and snakes etc...
  9. CollaredLizardGal
    19-10-2010 09:05 AM - permalink
    CollaredLizardGal
    I now have a gorgeous aquaflame female collared for my male, she has the bottom half of her tail missing but it does not seem to bother him, she has been in quarantine to play it safe but they were introduced recently and are like a proper little couple now it is sooo cute. They eat together, sleep together and she is almost as tame as him. Yaaay!!
  10. CollaredLizardGal
    26-07-2010 09:17 AM - permalink
    CollaredLizardGal
    He is fantastic, his colours have recently come out really bright, I am gonna try to get some shots of him later! He is such a poser! My favourite thing is that he is soooo tame, he comes out in the lounge on a regular basis now has a run around bounces around everywhere and then stops and has his chin rubbed for a bit. loves windows too he is a bit of a wierdo sometimes! lol
    I will have to check out some pics of yours if he/she is on here??

About Me

  • About Lord Monty
    Biography
    Hey im cameron:)
    Location
    Coventry.UK
    Interests
    i love reading, also own a few kayaks and im a pretty good cook:)
    Occupation
    Student
    Reptile & Exotic Pets
    Corns,gerbils,mice,hamsters,rats,dogs,fish,budgies,cresties
    Sex
    Male
  • Signature
    "Behold the turtle. He makes progress only when he sticks his neck out."
    - James Bryant Conant

Statistics

Total Posts
Albums
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: 15-06-2016 04:00 PM
  • Join Date: 01-07-2009
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 10 of 25

Reviews

Corn Snake
 
Who wouldnt!???? [Read Review]
Desert Horned Lizard
 
Should be left well alone! [Read Review]
Kenyan Sand Boa
 
Underestimated snake! [Read Review]
Veiled or Yeman Chameleon
 
Veiled chameleon...the veil lifted!!!!!!! [Read Review]


All times are GMT +1. The time now is 04:44 AM.



Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
vBulletin Security provided by vBSecurity v2.2.2 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2020 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright © 2005 - 2011, Reptile Forums (RFUK™)