Reptile Forums - View Profile: RepBex

Go Back   Reptile Forums > Members List

RepBex RepBex is offline

Ultra Citizen

Feedback Score

iTrader Profile Recent Ratings
Feedback Score:
Positive Feedback:
2
100.0%
Members who left positive:
Members who left negative:
2
0
Total positive feedback: 2
View Complete Feedbacks for RepBex
  Past
Month
Past
6 Months
Past
12 Months
 Positive 0 0 0
 Neutral 0 0 0
 Negative 0 0 0

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 10 of 22
  1. Jackeyboy
    17-11-2010 03:08 PM - permalink
    Jackeyboy
    hahaha cum on women work it out i wanna know lol :P use that little brian of urs?
  2. Jackeyboy
    16-11-2010 08:09 PM - permalink
    Jackeyboy
    i am working at a factory called kerry foods sposed to be in 2night but CBA my feet hurt so much lol its ****ing proper shit 6.11 an hour 10.00 at night till 6.00 in the morning gona quit soon probs lol trying to find something better oo yeah were is that reptile show shop thingey near lincoln? whats on every year u was on about it back at co?
  3. Jackeyboy
    14-11-2010 07:41 PM - permalink
    Jackeyboy
    alright alright and i need to money its really shit i have finally got a job but its really shit pay waiting 2 go to work know got 10.00 till 6.00 night shift ****ing shit but saving and then i will be able to get all the set up 4 a uro can not wait think i might get a crested geko be 4 i get a uro lol got the money 4 1 know :P u found a job yet?
  4. LucyLocket
    14-11-2010 04:39 AM - permalink
    LucyLocket
    So if i do this for like a thousand times, i wont be an egg anymore lol? its not fair, im on this a lot but i just keep quiet lol
  5. SteFANNY162
    02-11-2010 10:36 PM - permalink
    SteFANNY162
    I'm very interested in your leopard geckos if you could private message me any pictures & info ! Thankyou!
  6. Jackeyboy
    02-11-2010 09:33 PM - permalink
    Jackeyboy
    good good to hear that you manage to get rid of all them eggs your pair had back at college?
  7. Jackeyboy
    29-10-2010 09:10 PM - permalink
    Jackeyboy
    dam u women dam u how many gekos u got these days still got the old pair or u got any more? u still breeding ?
  8. Jackeyboy
    28-10-2010 11:20 PM - permalink
    Jackeyboy
    hello i found u lol
  9. LucyLocket
    10-09-2010 01:58 AM - permalink
    LucyLocket
    hello xx
  10. Jaz_knos
    31-10-2009 06:05 PM - permalink
    Jaz_knos
    Just thought i'd say hi..... you're on my friends list... not sure why.... but thought that indicated i should be friendly

About Me

  • About RepBex
    Biography
    19, Attend college Doing NDAM, loves the more unusual animals, love lizards most of all, owns 2 Leos
    Location
    Lincoln
    Interests
    College, Reptiles, reading as much as i can on all animals and learning something new everyday
    Occupation
    Student
    Reptile & Exotic Pets
    1 Female Leo, Speedy and one Male Leo (tremper) Hook
    Sex
    Female
  • Signature
    Use to be beardylover now RepBex
    Only after the last tree has been cutdown Only after the last river has been poisoned Only after the last fish has been caught Only then will you find
    That money cannot be eaten
    Cree indian

Statistics

Total Posts
Albums
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: 19-08-2012 09:58 PM
  • Join Date: 17-01-2008
  • Referrals: 1

Friends

Showing Friends 1 to 10 of 18


All times are GMT +1. The time now is 03:20 PM.



Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
vBulletin Security provided by vBSecurity v2.2.2 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2019 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright © 2005 - 2011, Reptile Forums (RFUK™)