Reptile Forums banner
1 - 20 of 38 Posts

·
Registered
Joined
·
1,269 Posts
Congrats! But only on the assumption that pics are about to follow, otherwise this is a totally made up fantasy :whistling2:
 
  • Like
Reactions: mandl and kimhowell

·
Registered
Joined
·
169 Posts
Wow Colin , saw how stunning they are: victory:

Bet I'm one of many who wants one of your queenbee's.

Well done :mf_dribble:

Karl.
 

·
Registered
Joined
·
10,619 Posts
Looks like the odds were with me.

2 x Queen bees yep
1 x Lesser bee yep
I think 1 x Lesser pastel. most definitely
Good odds there Colin - nice clutch : victory:
 

·
Registered
Joined
·
1,269 Posts
Very nice clutch! I'd be happy with just one of those : victory:
 
Joined
·
82 Posts
you lucky so and so :( sooo jealous!!!
 

·
Registered
Joined
·
942 Posts
bloody hell...congratulations on the fantastic clutch!
 

·
Registered
Joined
·
444 Posts
soooo beautiful and cute :D
 

·
Registered
Joined
·
2,071 Posts
Well what can I say :whistling2::whistling2::whistling2:.

Apart from what a cluch. Congratulation


:no1::no1::no1:
 

·
Registered
Joined
·
1,147 Posts
Discussion Starter · #18 ·
Congrats! But only on the assumption that pics are about to follow, otherwise this is a totally made up fantasy :whistling2:
Wow Colin , saw how stunning they are: victory:

Bet I'm one of many who wants one of your queenbee's.

Well done :mf_dribble:

Karl.
That's a great result :2thumb: pictures needed!!!
Meh

:whistling2:

Whats the going price on a Queen Bee?
Good odds there Colin - nice clutch : victory:
Very nice clutch :no1:
Very nice clutch! I'd be happy with just one of those : victory:
congrts mate lovely lookin snakes great odds
They are bloody stunning.
you lucky so and so :( sooo jealous!!!
bloody hell...congratulations on the fantastic clutch!
Well jel lol but well done dude !!
soooo beautiful and cute :D
I'd like to thank you all!
I'm still in shock from this clutch giving me these fantastic odds.

Colin.
 

·
Registered
Joined
·
2,239 Posts
What amazing odds Col, and what huge babies! They'll be on weaners straight away by the looks of it :-D That lesser pastel looks really cool. Lovely looking lesserbee and as for the Queenbees.....wow!
 
1 - 20 of 38 Posts
Top